2015. november 30., hétfő

Két régi szép imádság

Ima családi békéért és boldogságért.
Ezen imát a Szentháromság /Premontrei/ templomban tanultam.
Simon Ernő, Kassa
Óh Szent József őrizd házunkat, add reánk égből áldásodat,
Hogy lengjen kis nyájad felett egyetértés és szeretet.
Béke és örömtől kísérve, minden veszélyektől védve,
Utunk ég felé vezessen, Istennek élve teljesen.
Ez ma szívünk kérelme, maradj velünk mindörökre.
Bízva adjuk Neked ma át, családunk boldogság kulcsát
 Zárd hát tőle mindent ki, ami csak árthatna neki.
Zárj minket Jézus szívébe, ezért kérünk esedezve,
Hogy napjaink úgy teljenek, mint Názáretben régen Neked Ámen.

Esti ima  /Édesanyámtól tanultam/
Előbb, hogy sem lefeküdjem a kezemet összeteszem
Hozzád emelem fel szívemet, Istenem áldván Tégedet,
Hogy velem annyi sok jót tettél, veszélyektől megmentettél,
És míg ellened vétettem, kérlek bocsáss meg én nekem.
Mert nyugton csak így alhatom, vigyázz reám Őrangyalom
Óh Mária Édesanyám, kérlek legyen gondod reám
Óh üdvözítő Jézusom Szent sebeidbe zárkózom
Melyet lemosván az én vétkem, Légy velem Édes Jézusom

Hogy békében nyugodhatom, Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése